torsdag 22 juli 2010

Tjenare!
låter Tjenare coolt?
Jag är faktiskt lite sur lillmatte vill inte släppa ut mig. Hon lyfter upp mig istället och låsas att jag är jätte tung och kallar mig tjockis så jag fräser ät henne. Mamma har börjat med någon ny mat till mig med så de blir jätte arga när jag äter dan andra maten som är så mycket godare, jag förstår inte varför jag inte får äta den. Alla Mysans kattungar är borta nu, de försvann för några veckor sedan. Wildas ungar är kvar och de är ju jätte jobbiga nu de är väl 8 veckor snart och jag tycker de borde försvinna snart även hunden, mamma säger att hunden med ska bort snart för att försvarsmakten äger henne. Jag fattar inte varför de inte tog hand om henne då.
De ska bli skönt i höst få då det är som nästan vanligt, jag vill ju faktiskt ha tillbaka tiden som var då det bara var jag.

//Ville

2 kommentarer:

  1. Då kommer du säkert att tycka att det är för lugnt i höst. Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Myspys & Go´a juldagar med en massa gottisar, kärlek och kattastiska upplevelser! / Bröderna Bus & Busan ♥


    Var är du??????

    SvaraRadera