tisdag 16 juni 2009

Jag bryr mig inte

Ni ska veta det att mamma försöker ropa in mig varje kväll numera, för det finns tydligen en kattmördare här i Lerums kommun. Ja ni läste rätt!!!

Det är fruktansvärt hemskt, men han kommer aldrig att kunna ge sig på mig för jag kan katt-rate. Jag har även gott i helikopterskola, men just nu så vill inte mamma köpa mig en helikopter.

Men mamma är väldigt noga med att vi kommer in på kvällen, annars går hon ut och letar efter oss.

Men jag hoppas dom får tag på den där idioten snart, så mitt liv kan bli
normalt igen.


3 kommentarer:

  1. Usch! Du måste lova att du är försiktig. Trots att jag är commandokatt så skulle jag vara lite orolig för en kattmördare. *ryser*
    Jag är imponerad av att du kan flyga helikåpter. Du får visa mig nångång hur man gör. *tass*

    SvaraRadera
  2. Fy så hemskt, du måste verkligen lova mej att vara mycket försiktig *nosbuff*

    SvaraRadera
  3. KATTMÖRDARE!!!! Jag blir alldeles darrig när jag hör det. Jag hoppas att du tassar försiktigt när du är utomhus. Så inte den där lömska typen ser dig. Och lova att du skyndar dig att springa in så fort din mamma ropar. Vill ju inte att det ska hända dig någonting.
    *svanskram*

    SvaraRadera