onsdag 17 juni 2009

Stickdoktorn

oj oj oj!!!
Igår kväll när jag kom in efter att mamma hade fått i mig så kunde jag inte gå på mitt ena bakben. Mamma sa att det var svullet och jätte varmt. Så i morse var det full fart på mamma till stickdoktorn. Jag jamade mina protester i bilen men det var ingen som lyssnade på mig.
Och när jag vakande upp efter att ha varit där så ser jag ut så här.


Mitt ben är inlindat i bandage med ett dräneringsrör.

Visst jag är en cool kille och är i slagsmål ibland men att bita mig så illa i benet det är oförlåtligt.

Så mamma och jag skall slåss om att ge mig medicin nu på dagarna också. Jag tror även stickdoktorn gav mig något chips eller vad det heter i nacken. När jag får chips av mamma så brukar jag inte ha det i nacken.

Skrapade mina tänder gjorde dom också. Hmm mina ståtliga tänder.

Nä nu är jag alldeles yr och torr i munnen. Ska försöka få tag i det där chipset, undra vad det är för smak på det.

Tassa lungt alla....

Ville The Cat


4 kommentarer:

  1. Vilken tuffing! Min första vän hos husse, Elvis, han fick också bandage hos stickisen. Måste jama att du ser riktigt tuff ut. Fast den där tratten hade du väl kunnat få slippa? Du ser ju ut som en sån där para-bål, eller vad det nu heter. Får du in purr-kanalerna på den? *fniss, fniss*
    Tassen... F'låt, kanske ska säga "svans" så länge.
    -Sippo, underbetald komiker.

    SvaraRadera
  2. Alla andra i familjen skrattade åt det du skrev, men inte jag är inte så road av att ha den lampskärm på mig. Når ju inte ner till min matskål.

    SvaraRadera
  3. Babsan tassar in och tröstar lite här. Lägg dig ner så ska jag spinna lite för dig. *kurrr, purrrr, kurrrr* Hoppas det känns lite bättre kompis. Förresten fick du tag på chipset????
    *SvansKram*

    SvaraRadera
  4. *nosbuff* du behöver all tröst du kan få!
    *sträcker fram en trösttass*

    SvaraRadera