onsdag 10 juni 2009

Kärleksfull

Ibland så överraskar jag mig själv och blir väldigt kärleksfull och då blir det att jag ger kärlek till den som är närmast.

Så denna gången så var det Putte som fick sig en dos av kärlek. Men lagom är bäst, så när jag var färdig så fräste jag åt honom att försvinna.


Sedan var det min egna tur att få sig en liten "slick" av mig själv.


Så här löjlig ser Putte ut när han får kärlek från mamma. Jag själv hade aldrig sett ut så. Man måste ju ändå hålla på sin image om man är en cool katt.

Sedan undrade Mysan när det var hennes tur att bli kliad och se löjlig ut, men jag tycker hon ser löjlig ut utan att mamma är där och kelar med henne.


Ville The Cat


2 kommentarer:

  1. Jag håller med fullständigt. Vår image är enormt viktig.

    SvaraRadera
  2. Så klart att vår image är viktig. Kunde inte ha jamat det bättre själv!
    Tass kompis!

    SvaraRadera