torsdag 8 oktober 2009

Oj vad det var länge sedan

Ja här inne har jag då inte satt min tass på länge heller. Men så är det ju det också att mamma (matte) har satt oss på övervåningen och hund(fan) är på nedervåningen. Gissa var datorn är?? Just det på nedervåningen. Så mamma och jag som hade så mysiga stunder när hon skrev ner allt jag jamade om det blir ju aldrig av. Sen är jag ju också en upptäckresande katt och inte är hemma så mycket. Jag har ju min helikopterskola och min snowboard åkning. Inte för att det blir så mycket snowboard åkande just nu. Det blåser även lite för mycket ute just nu också för att kunna åka helikopter också. Men jag flyger snart av mig själv ändå av vinden. Mamma säger att hon behöver ett ankare på mig när jag är ute.

Det är mycket andra katter här inne på mitt revir som jag är tvungen att skrämma iväg. Så just nu kallar mamma mig för scarface för jag har fått en snygg reva över nosen.
Mamma ska ta ett kort på mig och lägga upp senare.
Nä nu lockar min matskål på mig så det är bäst jag går dit och äter lita av den innan mamma släpper ut mig igen i stormen. Jam på er alla där ute i höstrusket.

1 kommentar: