lördag 16 maj 2009

Fästing

Hmm förnedrande, man har inget privatliv längre.
Igår kväll när jag skulle till att äta lita mat som mamma så snällt hade hällt upp åt mig. Då kommer pappa med en slags penna och försöker få in den under mig. Det visar sig att jag har en fästing i rumpan. Har dom inget annat ställe att sätta sig på än där.
Inte konstigt att det har kittlat lite konstigt när jag har varit på baljan och gjort mina behov.
Nä, kan inte sitta vid datorn längre nu ska ut i det vackra vädret.

3 kommentarer:

  1. Usch och fy. Fästingar gillar vi verkligen inte. Som tur är har husse besprutat mig med någon slags gegga som ska hålla dom borta från mig. Dom får liksom inget fäste fästingarna. Huj, huj, jag skrattar morrhåren av mig. *tass*

    SvaraRadera
  2. jag är också besprutad med något, både i nacken och på ryggen. men ändå så suger dom sig fast.

    SvaraRadera
  3. Äckligt, låter det! Fästingar! Urk! Hoppas vi aldrig får det nååågonsin!

    Tass, kompis! / Chinook & Cherokee

    SvaraRadera