tisdag 26 maj 2009

Så sur

Idag när mamma kom hem från jobbet så hade jag redan gått in. För Hennes syster hade hämtat mammas barn på dagis idag. Så när mamma kom hem ville jag gå ut igen men det fick jag inte förrens mamma hade hälsat på mig. Då blev jag sur så jag fräste åt allt som rörde sig här hemma.
Mamma trodde jag hade blivit knäpp så hon släppte ut mig till slut.

Så nu på kvällen när lilla Nora var ute och lekte ute så följde jag efter henne för någon måste ju hålla koll på flickebarnet.

Eftersom det har regnat ute idag så låg det en massa hemska blöta fläckar på vägen. En massa slemmiga sniglar som är roliga att lukta på.



Idag när mamma och jag bloggade så ville ju Wilda vara med också och ville säga några ord. Men jag fräste åt henne så det blev inget med det.


Nu ska jag ställa mig vid dörren igen och hoppas att den kommer att öppnas igen.



"Sesam öppna dig"

Ville The Cat

1 kommentar:

  1. Det är bra att du är en ansvarstagande katt, när inte människorna har vett till det.

    Det går åt att fräsa ifrån och sätta både två- och fyrbeningar på plats allt som oftast.
    *svanskram*

    SvaraRadera