söndag 24 maj 2009

Promenad




Idag när mamma vad ute och gick så följde jag med henne på en runda. Barnen hennes cyklade så mamma och jag gick. När jag fick stanna och lukta på något intressant så fick mamma vänta in mig, annars jamade jag på henne så hon väntade. Stannade jag för länge på ett ställe så ropade hon på mig.


Det kan ju finnas mat som jag inte har upptäckt ännu. Sådant får man ju inte missa.
Nä nu är det snart läggdags och för mig så ska jag nog sova nedanför pappas fötter man sover konstigt nog väldigt hårt där. Vaknar inte förrens han har gott till jobbet

Simma lungt katter där ute.




1 kommentar:

  1. Skulle jag jaga upp husse på en sån där järnhäst, så skulle han slå ihjäl sig. Akta dig så din matte inte spänner dig framför cykeln som man gör med hästisar. *rys*
    Tassa lugnt!

    SvaraRadera