lördag 23 maj 2009

Spa

Mamma har varit borta sedan igår morse, hon kom precis hem. Hon skulle på spa sa hon, vad det nu kan vara för något. Hon sa också innan hon åkte att hon skulle komma hem som en nya människa.

Då blev jag jätte orolig, jag vill inte ha någon ny människa här. Det räcker med alla dom som redan bor här.

Hon som var här och passade oss och barnen, (barnen kallar henne farmor) hon är farlig. Hon hotade oss i natt. Jag låg och sov och dom andra tre här hemma jagade varandra lite och hoppade upp i sängen där hon låg och sov. Jag var ju tvungen att fräsa lite åt dom för att dom inte skulle väcka farmor. Men hon vaknade flera gånger och skrek att hon var på ett zoo och hade hon haft ett hagelgevär så hade hon skjutit oss fulla med hagel.

Så när mamma änligen kom hem idag så var det inte en ny människa utan det var samma gamla mamma. Lite utsövd bara men hon såg precis likadan ut. Men jag började ju att jama om allt som hade hänt till henne och hon lovade att inte lämna oss så igen.
Det blev ingen bra bild på mamma för jag kan inte riktigt hålla i blixtlådan. Men visst ser hon fräsch ut min mamma.
P.s mamma vill säga något.
Jag kan se bättre ut, men det är en väldigt dålig vinkel.

1 kommentar:

  1. Olaga hot av katt! Det var det värsta som jamats på länge. Det här måste tas upp i nästa kattmöte. Men det var ju skönt att det var samma mamma som kom hem, annars hade det kunnat bli lite jobbigt ju. Tassa lugnt.

    SvaraRadera