söndag 24 maj 2009

Mamma är arg

Oj vad mamma vad sur idag när jag kom hem. Hon har tydligen varit ute och ropat på mig men som vanligt så hör jag inget när jag jagar. Så när jag äntligen kom hem så stängde hon dörren. Jag får inte gå ut. Jag har jamat och jamat vid dörren men den öppnar sig inte. Men när Putte krafsar på dörren då öppnar den sig och han får gå ut. Jag försökte smita med, men dörren stängde sig väldigt fort så jag blev nästan klämd. Så det var ju bara till att gå och lägga sig.
Pappa kör den där hemska klipp maskinen där ute idag också. Jag har sett vad den gör med alla maskar och allt som finns i gräset. Den är ruskig, så det är lika bra att jag är inne.
Nä nu ska jag titta om dörren öppnanar sig bara jag tittar lite bedjande på den.
Mjau

1 kommentar:

  1. Rackarns fräckt att slänga igen dörren så där bara. *fnys* Så behandlar man inte sin katt. Jag hoppas att du snart får gå ut igen, jag är nämligen lite orolig för Masken Börjes kusiner när din husse kör runt på sån där mördarmaskin. *ryser*

    SvaraRadera